söndag 13 april 2008

Magen vände sig precis ut och in......

Kom precis hem och tänkte att jag skulle läsa GP:s nätupplaga innan läggdags.

Får då se att försvunna Engla är död! Magen vänder sig ut och in och jag känner mig fysiskt illamående.Detta måste utan tvekan vara den värsta mardröm en förälder kan vara med om.
Som mamma till en 10-årig dotter känner jag oro för vad min egen dotter kan råka ut för. Hur mycket kan man varna sina barn! Jag inser att jag kan inte vara vid hennes sida exakt 24 timmar per dygn, det hade hon för den delen aldrig tillåtit.Jag inser att jag aldrig kommer kunna skydda henne till 100 % och skall det behövas?

Skall inte ett barn kunna gå eller cykla hem från skola, vänner , träningar och andra saker utan att vara oroliga för att något hemskt kan hända?
Ibland undrar jag vart vårt samhälle är på väg?


Mina tankar går till Englas nära och kära men även till Pernillas som nu fått klarhet i vad som hände henne.Tyvärr har ju ingen den möjligheten att göra dessa oerhörda brott ogjorda, även om det idag är mångas önskan.

För övrigt kan jag bara säga att jag hoppas någon bankar skiten ur den 42-årige mannen som gjort detta.
En sådan människa borde aldrig mer få gå lös i vårt samhälle!

Inga kommentarer: